Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY a UŽITOČNÉ INFORMÁCIE

o Nás
Sme firma ktorá sa zaoberá sprostredkovaním obchodu z celého Poľska. Na trhu fungujeme z dôvodu, že Poľský predajcovia nechcú zasielať tovar do zahraničia. Tovar objednávame a preberáme v Poľsku odkiaľ ho následne prevezieme na Slovensko a posielam ďalej.

Ako prebieha proces od nákupu tovaru až po jeho doručenie?
Požadovaný tovar je potrebné nájsť na allegro.pl alebo inom obchode. Vyplnením objednávkového formulára vytvoríte záväznú objednávku. Do 12 hodín obdržíte potvrdzujúci E-mail so správne vyplnenou objednávkou. V potvrdenom emaile nájdete odkaz na tovar, CENU a číslo účtu kam je potrebné zaslať platbu. Tovar sa snažíme objednať v čo najkratšom čase od prijatia platby, resp. prijatia dokladu o zaplatení na E-mail: mail@allegropl.sk. Čas doručenia je zhruba od 3 do 15 pracovných dní, ak predajca neuvádza inak. Tovar objednávame na Poľskú adresu odkiaľ ho prevezieme na Slovensko a následne odošleme prepravnou spoločnosťou Remax / DPD. Na dobierku tovar nezasielame, všetky platby robíme dopredu z dôvodu, lebo nám ľudia nepreberali zásielky a tovar sme museli vracať naspäť do Poľska, čo bolo pre nás vysoko nákladové. Snažíme sa vždy vybaviť pozitívne každú objednávku, no vzhľadom na niektorých nespoľahlivých predajcov sa nám to niekedy nepodarí. Preto sa dopredu ospravedlňujeme ak sa nám nepodarí vybaviť Vašu objednávku.

Prečo mám zadať pri objednávke „Pobranie“ ? Z vlastných skúseností vieme, že pri možnosti dopravy “ Przesyłka kurierska pobraniowa“ je tovar doručený najrýchlejšie a je tu najväčšia pravdepodobnosť doručenia tovaru. Ceny a možnosti dopravy v PL nájdete v kolónke „Dostawa i platnosc“

Ako môžem za tovar zaplatiť?

– Bankovým prevodom/vkladom na účet
– Tatrabanka
– VIAMO
– Pre zákazníkov z CZ Česká mbanka

Ako budem vedieť, kedy tovar opustil váš sklad v Poľsku?

V ten istý deň ako tovar opustí náš sklad Vás o tom upovedomíme emailom, ktorý bude obsahovať podacie číslo, na základe ktorého budete môcť sledovať cestu Vášho balíka. ALLEGRO PREDAJCOVIA
Pred vytvorením objednávky je potrebné, zistiť či je predajca dôveryhodný a aké ma hodnotenie. Hodnotenie predajcu je možné zistiť následovne, v aukcii kliknete na kolónku „sprzedajacy“ – zobrazí sa Vám karta predajcu v ktorej nájdete % spokojnosť kupujúcich + komentáre k jeho predaju. V prípade, že ma predajca málo predajov je potrebné nás kontaktovať a my následne telefonicky prezistíme dôveryhodnosť predajcu. V prípade, že predajca tovar nedoručí, začíname „spor“ s predajcom o plné vrátenie sumy ktoré môže trvať aj 30 dní. Po prijatí platby od predajcu je automaticky zrealizovaná platba z nášho účtu na účet z ktorého sme platbu prijali od Vás.

REKLAMÁCIE:
Ak chcete tovar reklamovať je potrebné napísať nám e-mail. E-mail s predmetom REKLAMÁCIA: Obsah emailu: Názov objednaného tovaru, dátum kedy bol tovar objednaný a dôvod reklamácie. V prípade poškodeného tovaru (svetlá a sklá) rozbitý pri doprave je tovar automatický poistený Prepravnou spoločnosťou. Každý tovar prebaľujeme. Keďže si tovar vyberáte sami, za bežné reklamácie nezodpovedáme. Dopravu v prípade reklamácie si hradí každý zákazník sám tj. Doprava na Slovensku + Doprava v Poľsku a naopak. Oblečenie a drobný materiál nereklamujeme do hodnoty 120 zl z dôvodu, že preprava môže stáť viac ako samotný tovar. Tovar reklamujeme len v prípade ak tovar nebude súhlasiť s popisom aukcie, v tom prípade je možné, že sa vráti len 50% z ceny tovaru. (Vystupujeme z programu ochrony kupujacych). Po dohode reklamácie je potrebné tovar poslať k nám a my ho následne posielame predajcovi a naopak.

Ako si môže vypočítať cenu tovaru?

Cenu tovaru je možné vypočítať v Kalkulačke ktorá je umiestnená v pravej časti stránky. Aká je cena za prepravu v Poľsku?

Cena prepravy v Poľsku je individuálna každý predajca volí cenu prepravy na každý tovar zvlášť.

Aká je cena za prepravu na slovensku ?

ZNÍŽILI SME PRE VÁS CENU DPD dopravy vid cenník:
Cenník DPD

Prečo nakupovať u nás a nie u konkurencie?

Na trhu existuje viacero firiem s podobným zameraním o ktorých neserióznosti sa presvedčilo už viacero ľudí a potom sa obracajú s prosbou na nás. O serióznosti často svedčí aj to, že nemajú na stránke názov firmy, adresu, telefón, resp. promptne neodpovedajú na emaily, nedvíhajú telefóny.
Naša história, práca a spokojnosť našich zákazníkov hovoria sami za seba.
– sme najlacnejší na trhu
– nemáme žiadne skryté poplatky
– celkovú sumu, ktorú zaplatíte sa dozviete okamžite
– dodanie už od 2 do 10 dní dní
– na všetky emaily odpovedáme do 24 hod. non-stop vrátane sobota/nedeľa